Wednesday, August 26, 2009

...SALAM RAMADHAN SAHABAT2 SMUA....

ASSALAMUALAIKUM!!!haloo kengkawan sumer,i'm back...fuhh lma gler xupdate aku pnya blog ni,xsmpat..serius,mmg bz gler ngan asement yg xkn prnah habis..aku bukak blog ni pn bcoz nk luahkan btapa leganya bila da lepas mdsem FAR...klu org tnya aku bleh jawab ke x,of coz my answer is 'jwab mmg bleh buT tatau betoii ke x'.aku greng je apa yg aku tau wlaupn slh gna pakai prinsip 'JAWAB APA YANG ANDA TAHU'...huhuhu,sdgkan yg SEPATUTnYA adalh 'JAWAB APA YG SOKLAN TANYA'. tp masa ni la nk greng hbis-hbisan biaq pensyarah 2 tau btapa stud dier nii bengang blajo tatau pe2..

ohHWW..ye,sblom trlpa aku nk ucp slmat brpuasa n xlma lg RAYA.HOOREYY!!! gaya nk rya mcm bebudak xckup umur jeww..tp rya kan mmg dirai sebb kmnagan kta pose sblan,so kecik besaq tua muda sma je la..cma rya thun ni aku sdih sket cz bt pertama klinyer beraya tnpa insn begelar ABG IPAR...(4 info-abg ipar aku meninggal disebabkan kmalngan bulan 4 ari tu)n 4 sure aku bleh byang btapa sdihnyer ank sdara n akak aku beraya tnpa seorang suami n bapa disisi mereka...tapi 2 la, kuasa Tuhan xspe yg bleh halang,ntah2 esok lusa aku pulak yg menyusul...nauzubillah,aku mohon dilanjutkan usia cz aku teringin nk bg mak abah aku rsa titik pluh diaorg terblas dlu sblum aku pegi mengadap PENCIPTA yang satu....aku harap akak n ank sdra aku yg kecik lg tu tabah hdapi smua nii..

AND 4 kngkwan sumer,klu la korg terbca blog aku ni mtak la sdekahkan Al-Fatihah untk arwah abg ipar aku tuu...xslah sling mendoakan,mgkin stu hari nt bla tba wktu kita smua org lain jgk akan bt bnda yg sma mcm kta buat nii..INGAT,Tuhan 2 adil....kita buat kebaikan InsyALLAH kta akn sntiasa dilindungi dgn kebaikan...

K la,aku stop sni dlu 4 this time..insyALLAH ada wktu yg mengizinkan aku akn update blog aku ni kerap sket len kli...
SALAM RAMADHAN
SALAM UKHWAH
SELAMAT MENYAMBUT AIDILFITRI

No comments:

Post a Comment

Followers