Thursday, August 6, 2009

da lama xonline...

salam bt semua...wahh,klu kra blik da agk lma aku xbkak blog ni,tadak masa no00..tp ari ni khamis,bsmaan 6/8/09 aku trsa bgtu bhgianye(cheeh,ayt skema gler).bkn sebab pe pn,tp aku pnya group presentation da siap,so tnggal individu pnya assgmnt je la.n yg aku plg lega skalli bla da lepas n da siap bncg MA(managment accT) aku rsa mcm da tlpas dripda kena jail ajeww...tkut siot ngn lcturer tuu,sporting 2 spporting tp yg aku xstuju sket ngan dia ni mka tu xsnyum pn,da la kls pagi buta..kn klu snyum tu lbh baik,d kira stu sdekah jariah..kn free je dpt phala,studnt pn ska..

bla pk2 blik aku sbnqnya tgh bljr n prktis cmna nk jd guru yg baik nt,yela aku bleh bljr dri skrg cmna cra yg ptut aku gna tuk mmngelakkan stdent bnci n boring ms aku ngajar nt..AKU NK JD CKGU YG BAIK N DSKAI STDENT TP JGK SORG CKGU YG TEGASS!!! iTU azaM aku bla da bjaya jd ckgu nt..aku xmo ar lyn stdent mcm lctrer skang ni buat,straight mcm pmbris ngan stdent.yg sbnrnya aku xbpe ksh klu dpt yg mcm pmbris tu tp biar la kna ngn stuasinyer..ini x,da la nk btrabur rmbut aku gugur bljr sbjek tuu dtmbh lg ngan ckgu dia plak gtu,mnyak pening 00oo..

No comments:

Post a Comment

Followers