Sunday, August 8, 2010

TEam BUildinG-PenANG..(PART 1)

ASSALAM sumer....apa khbar anda sumer disana....sya@aku disini alhamdulillah chat walafiat...

okeh,since aku tgk intenet tgh laju ni,aku nk amek kesempatan post entry baru berserta pic skali...and sbb musabab knpa aku ltakkn dlm kurungan PART 1 itu adlh kerana aku tau aku xkan larat nk upload bnyak2 pic,then rsanya klo nk cter pasal program kt penang ni sebulan pon xcukup asenyer kot...huhuhu....

act aku xplan nk p okeh,juz like dolu2 msa p btn kan sumernya mmber2 aku yg plan then aku ni melngkpkan forum yg xbpe nk lngkap tu...huhu...seyesly mmg aku ikut program ni secara mendadak sgt2...msa ain tnya aku nk ikut ke x program tu,frst soklan yg ak tnya 'ain,kna byar x??'..hahaha punya la kodokut kan??bkn kedekut,save bajet actually..huhuhu...then bila ain kta free of charge,plus dk hotel 4bntg okeh,plus p nk enjoy2 ak apa lgi terus setuju la...tmbh lgi tgh ader prob msa tu xpkir 2kali nk setuju...n saranan or nsiht ak la kn,klo rser anda semua ada mslah sudi2kanlah bwak diri pi enjoy2 bcuti kt mna2....bkn mknanya lari dpda msalah tpi tenangkan diri dulu bru try cri jalan selesai masalah....okeh,sdikit motivasi la tu...k sambung2....

brtolak ke penang dlm kul 6 lebih,snggah mgrib kt kpla batas,lpa msjid apa..huhu,dlm kul 8.05 cenggitu kot teruskn pjlanan then smpai kt Hotel Hydro (diulangi,4bintang k...hahaha,riak kejap...bkn senang nk msuk, yg 1 bintng pon seploh taun skali kot) dlm kul 10 gitu...then p mkn kt palms cfe,gilak la hotel ni..kagum2x sesangat..nti p honeymoon nk dk hotel ni lgi..hahaha,baik pnyer plan kn??sat g anda sumer tau apa yg ak kgum sgt yer....

lpas mkn,dpt info yg sesi ice-breaking dibatalkn cz Prof Ungku xlarat nk tunggu kitaorg lmbt smpai...huhuhu,sory prof....msuk bilik,okey i got rum8 junior..bdk edu sem 3...fathin nmanya,so far alhmdulillah bleh masyukk ngn dia...peramah orgnyer...mlm tu xleh tdo cz beralih tmpat tdo kn...kul 2lebih bru dpt tido kot...apa lgi nk bgn pginyer punya la liat kan,nsb la ingt nk kna sarapan tu yg besemngat skit nk bgun...huhu,mkn ajo...tp serius k part mkn pling syokk skali la,mna xsyoknyer lpas mkn nsik amek desert then amek lgi mknan yg mmg xmuat perut la klo anda sumer tgk.bpe org la chef yg msak tuh,bnyak gler mknan...huhuhu...

kul 8pgi start frst LDK-ice breaking....Prof Ungku bwak kitaorg p pntai then divide kpda 5group n guess what??ak ngn ain,dayah,nadia,also wani xterpisah...hahaha,suker giler...plus lgi pengarah projeknya praba pon sma group ngn ktaorg...lgi la happening,wah gitchu....n kitaorg dlm group KATAK (ong...ong...)...tgk kertas yg aku dpt,suprise cz aku dpt nenek katak,hahaha...nek...oo..nek...wakakakaka....k,tuk frst task dh siap then ak smbung lgi ek dlm part 2 nti...tunggu apa yg jdi dlm aktvt seterusnya.....tungguuuuuuuu..............................enjoy the first part pic....

sebelom pegi...heheh,op cos la taking pic frst kan???

ini msjid tmpt kmi singgh smyg mgrib....masyALLAH kagum sgt2 k....moden gler....


pic suasana lam bilik...


okep...suker tv itu cz jdi peneman tdo mlm2....heheh....


cermin a.k.a mirror.....kuikui...ni pon nk snap jgk..hahah



ini SAYA.....................



sarapan pagi jumaat nan indah....cheewah,ni frst round...hahaha



wani xder,dia tukang ngambik gambo....huhuhu



sedikit suasana pntai...will update more pic on the second part k....

TATA...ASSALAM.....

No comments:

Post a Comment

Followers